Svar: 2.717
Tråde: 0
Respekt:
31
Skal have nye jagtstøvler, overvejer BOA snøresystemet, er der nogen der har erfaring med det system?
CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP
Trump - makes America a joke.
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
Svar: 400
Respekt:
0
Hej CP
Ja, det har jeg, ikke lige fra jagtstøvler, men fra ski og MTB sko/støvler.
Og det virker bare, gir super pasform og jævn stramning af skoen og selv om det bliver pøset ind i mudder og støv, så virker det upåklageligt.
Og der er livstids garanti på systemet [
]
Ses Lørdag [
]
Vh
Morten
Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Vh
Morten
Respekt:
31
Citat:quote:
Originally posted by STROM
nåe, er der nogen der har fået en lille julebule midtpå, der besværer støvlesnøringen [][]
mvh
Strom, naturgænger
Ligepræcis, den har nu været der i flere år og besværliggjort snøring af sko og støvler.
Der er så yderlig ved at være slidgigt i knæene ( af at bære overvægten), det gør det ikke bedre. Det er virkelig sådan, at jeg om morgenen tænker over hvor mange gange vi i løbet af dagen skal have støvlerne af og på - hvis det en jagt hvor vi skal ind flere gange til kaffe og spisning, så bliver det gummirøjserne.
Gad vide hvornår BOA systemet kommer med en lille servomotor med fjernbetjening - jeg står klar[:p]
CP
Morten: tak for Info - det bliver et par Harkila Big Game GTX
Ja, ses lørdag - uden tømmermænd???[
]
CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
Svar: 400
Respekt:
0
Ja, ses lørdag - uden tømmermænd???[]
Jeps! Jeg gider ikke gå på jagt med tømmermænd... Men hvordan søndagen ser ud, det ser vi lige [
]
Vh
Morten
Vh
Morten
Svar: 498
Respekt:
2
Ang Härkila:
Uden sammenligning iøvrigt; men købte et par Härkila kevlarforstærkede støvler i fredags (2895kr)og de er ULIDELIGE a la skærestøvler til kædesavning. Skiftet fra Ecco, da det 2.! par af disse er sprunget læk i indeværende år. Härkila har iflg sælger også en god reklamationsservice - derfor skiftet.
Så test begge dine Härkila grundigt i forretningen - jeg testede kun den ene, så et selvforskyldt problem, der vist kun kan løses i skraldespanden (-;
Respekt:
31
Originally posted by kka
Ang Härkila:
Uden sammenligning iøvrigt; men købte et par Härkila kevlarforstærkede støvler i fredags (2895kr)og de er ULIDELIGE a la skærestøvler til kædesavning. Skiftet fra Ecco, da det 2.! par af disse er sprunget læk i indeværende år. Härkila har iflg sælger også en god reklamationsservice - derfor skiftet.
Så test begge dine Härkila grundigt i forretningen - jeg testede kun den ene, så et selvforskyldt problem, der vist kun kan løses i skraldespanden (-;
Du er 100 på at det er samme størrelse???
Jeg prøvede engang med et par ECCO sko at det var to forskellige størrelser i kassen
CP
CP
Svar: 523
Respekt:
0
Jeg har været mange härkila støvler snart 5 forskellige alle slidt op på et år. Nu er jeg skiftet til hanwag. De er ca 1.5 år og ligner et par nye . Og er væsenligt bedre at gå i .
Michael
skovarbejder af guds nåde
Michael
skovarbejder af guds nåde
Svar: 498
Respekt:
2
Det er desværre samme str. Problemet er bøjningen i overlæderet, der skærer sig ned i forfoden, hver X sålen bøjes ;(