17-04-2013, 08:19 PM
Huttelighut en bagdørsindianer prut[:o)]
Dem der fremover skriver i denne tråd er bøsser
|
17-04-2013, 08:19 PM
Huttelighut en bagdørsindianer prut[:o)]
17-04-2013, 08:38 PM
Min homofobi har sendt mig på toilettet - dagens brækning.
Uvenner med Photobucket - men medlem af Asgaard. http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=25600
mvh
17-04-2013, 09:35 PM
Vi har fået nyt hånd rens på arbejde. Det ligner faktisk ikke hånd rens.
Gæt selv Hva det ligner. Mums. Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren [IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
17-04-2013, 09:51 PM
Håndrens - helt op til albuerne....
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-) Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
17-04-2013, 11:59 PM
Er man gået helt væk fra swarfega?
Det rensede helt i bund...... It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
18-04-2013, 12:14 AM
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".
The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.
05-02-2014, 09:16 PM
Iphone
Med venlig hilsen Onkel J Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
06-02-2014, 01:37 AM
Pia Gjellerup[]
Vh. JBC Den der kravler over gærdet hvor det er lavest - er meget klog!
Vh. JBC
Den der kravler over gærdet hvor det er lavest - er meget klog!
06-02-2014, 02:35 AM
?? Hvem ??
Hilsner Dravis aka:FMJ "Sapere Aude: Dare to KNOW!" "Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ "Sapere Aude: Dare to KNOW!" "Do not adjust your mind, there's a fault in reality" "Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
06-02-2014, 10:29 PM
Creampie [}][}][}]
/Rolin "But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".
The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why. |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|