Svar: 132
Tråde: 0
Respekt:
0
Hvor finder man kufferter af god kvalitet og størrelse ?
Den skal helst have kodelås, ellers beslag til en hængelås.
Links meget velkomne
Svar: 847
Respekt:
4
der er enten de helt kraftige / 'mili-agtige' men de æder af de samlede kilo (både pæng og vægt og noget i størrelse) hvis det er begrænsing
alternativt, på de lettere typer finder jeg planos airglide meget god iforhold til de alm. 'flade' typer (i gammel svensk test viste dem netop god styrke/beskyttelse iforhold til standard cases)
http://www.planomolding.com/hunting/hard...otgun-case
fås hos diverse webshops/våbenbutikkler i DK og EU .. så der kan shoppes lidt rundt - mener jeg fik en for omkring 6-700kr for få år siden
/wolf_skate
Scout for a blind dog - and throw him a bone
Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar: 533
Respekt:
0
Jeg har for nyligt købt SKB på eBay -- selvom der kom fragt og told på fra USA sparede jeg stadig en pæn slat penge
Svar: 4.209
Respekt:
2
Jeg købte en rigtig god "no name" kuffert hos Østjydsk da jeg skulle afsted til NZ. De havde et ret stort udvalg.
Jeg "forstærkede" den ved at lave nogle nylon webbing remme i neonfarve der kunne spændes om. Det fungerede perfekt.
De havde ihvertfald dengang et ret stort udvalg af kufferter, også til fornuftige priser.
Jeg købte den netop for at begrænse vægten, da Peli-kasserne er meget tunge. (Jeg har adskillige Peli-cases)
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"