Svar: 4.031
Tråde: 0
Respekt:
1
Er der nogen der kan fortælle mig hvad det lille ikon (et brevpair) betyder - det står f.eks. foran sideantal under emnet "Halvautomatiske rifler" og hvorfor kan jeg ikke se det indlæg "Great Dane" har skrevet under samme emne den 31.01.[?]
s - låst pga. falsk email
Unregistered
Det har jeg faktisk også undret mig lidt over da jeg er den der sidst postede noget i det topic.
Svar: 3.704
Respekt:
0
Hejsa
Så vidt jeg kan se registrerer forumet også, hvis nogen redigerer i tidligere indlæg, så mon ikke Great Danes indlæg fra den 31. i virkeligheden er dette:
Il Duce
Det er muligt politiet "kræver" fastsvejsning, men husk det kommer fra et cirkulære, og er IKKE lov..Derudover har kuglevægt og stigning har intet med hinanden at gøre..Læs lidt mere på dette link.
http://www.stevespages.com/page8e.htm
Great Dane
--------------------------------------------------------------------------------
Edited by - Great Dane on 31/01/2004 13:57:39
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Respekt:
1
Ok - så blev den ged barberet - tak for det!
Respekt:
1
Hvordan indsætter man et billede?
Svar: 3.704
Respekt:
0
Indsættelse af billede.
Du kan kun bruge billeder med egen url-adresse, dvs. alle billeder der i forvejen ligger på hjemmesider på nettet. Finder du et billede du vil bruge, højreklikker du på det og vælger "egenskaber" nederst på drop-down menuen, der kommer til syne. I faktaboksen, der kommer frem, markerer du den viste url-adresse og trykker <Ctrl + c> dette kopierer den markerede tekst.
Du går derefter ind på forumet og skriver dit indlæg. Det sted i teksten, hvor du vil indsætte billedet, trykker du på den fjerde knap fra højre i linien "format" herover (et lille gult ikon med bjerge og sol. Herefter fremkommer to sæt pranteser hvori der står "img" og "/img". Sæt cursoren ind imellem de to paranteser og tryk <Crtl + v> for at indsætte billedet url-adresse. Det var det hele...
Eksempel: Jeg har fundet et billede med url-adressen:
http://www.dakotaarms.com/store_graphics...wn_thb.jpg
og indsat det som beskrevet ovenfor:
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.