Svar: 7.652
Tråde: 375
Respekt:
36
Citat:quote:
Originally posted by Cola
Hva' med en S&L Classic? Den er jo dejlig tung og stabil. Bruger den selv. Og så koster den jo kun kr. 8-7000,-
Rune
Det er faktisk den letteste riffel S&L producerer. Den ligger imellem 2,9-3,2 kilo
Jeg bruger til feltskydning en model 97 med mellemsvær pibe, men stadig let nok til fritstående skydning.(tynde arme)
--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....
Mvh M@X 2.1
Svar: 1.146
Tråde: 0
Respekt:
1
Hvad med Remington 700P el. LTR??? koster 8995,- ved Skov i Bording...De er da super præcise, fuldt alubedded og X-mark Pro-aftræk m.v....
Svar: 2.277
Respekt:
0
Citat:quote:
Originally posted by Jamo
Hvad med Remington 700P el. LTR??? koster 8995,- ved Skov i Bording...De er da super præcise, fuldt alubedded og X-mark Pro-aftræk m.v....
I samme prisleje, mener jeg ikke at der er andre end Tikka T3, der kan komme med, evt. en savage hvis man kan finde en importør( prøv evt. rex)
Hvorvidt x-mark-pro er et fremskridt må tiden vise, mine har alle det gamle aftræk og efter lidt justering er det fint.
VH Søren
Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar: 1.146
Respekt:
1
riffel til 10.000,- ????????????????????????????????? [8D] Gid jeg kunne lave sådan en for det beløb...øv hvor bliver den fed. Glæder mig til at læse mere om projektet!
Jamo