Hej alle.
Jeg er ejer en Savage 22 lr. Men for ca. hvert 15. skud, "eksploderer" patronen med et meget højt knald. Projektilet rammer dog hvor det skal.
Hylsteret er så revnet fra rand til top og er sodet. Hvad skyldes dette??? Jeg skyder med RWS .22 lr Standard velocity som er højst 8 mdr. gamle.
Svar: 545
Tråde: 0
Respekt:
0
For stort kammer...?
Mvh Anders
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar: 545
Respekt:
0
For stort kammer!
Mvh Anders
Afhjælpning? næ vel?. Riflen er 2 år gammel. hmmmmm
Hej Anders!
Du har fuldstændig ret! det er jo en WMR patron. damn! den har længere patron. satans til fejltagelse. Dvs. en 22 mag. skal der til. en mag er 26.7mm og lr er 15.1. Problem løst.
Svar: 3.704
Respekt:
0
[
]
[center]
[/center]
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar: 908
Respekt:
0
Jeg har aldrig før hørt nogen indrømme dette...efter 2 år[?][xx(][^]
Godt gået Frænde du er mere mand end mig jeg ville ALDRIG indrømme sådan en fuser...[
][8D]
Mvh.
The Shootist
"Live and let live"
The Shootist
"Live and let live"