16-04-2011, 11:06 AM
Herovre er badesæsonen startet[]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Foråret nærmer sig
|
16-04-2011, 11:06 AM
Herovre er badesæsonen startet[]
16-04-2011, 01:04 PM
Du kunne da godt have lagt den på i lidt større format, så jeg ikke skulle lette røven og gå ud og pudse brillerne for at få et ordentligt blik på badedyret... :-)
.....nu også ejer af en PSE X-force vendetta XL6 (Og nej - det er IKKE et grafikkort!!) :-) Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
16-04-2011, 01:52 PM
Citat:quote: Badedyr, hvilket badedyr[?][:0] Nu er cyklerne endelig kommet ud(her et billede i stor størrelse så Ran slipper for at motionere)[ redigeret af Kima I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
16-04-2011, 02:21 PM
@RAN fed bue iøvrigt. Tillykke med den.....
BigDane Jag eller bliv jaget... VENI VEDI VICI ***B***L***A***S***E***R
BigDane
VENI VEDI VICI Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt...... Nu også med en No. 1....
16-04-2011, 04:09 PM
Et badedy som kan synke, og så med 3 forlygter [:0]
Så hellere et badedyr, der er synkefrit med 2 forlygter [:p][] Mvh. Nemo
3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.
Mvh. Nemo
17-04-2011, 04:27 AM
Hvorfor sidder den søde pige på en høstmaskine med "svensker lys" ?
Og så den gamle: Hvorfor hilser Harley-kørerne ikke på de andre MC-ister? "Kan du køre en trillebør med én hånd?" Hilsner Dravis aka:FMJ "Sapere Aude: Dare to KNOW!" "Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ "Sapere Aude: Dare to KNOW!" "Do not adjust your mind, there's a fault in reality" "Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
19-04-2011, 09:44 AM
Citat:quote: Her er en mere med 3 forlygter, men sikke lygter[:p] quote]Originally posted by dravis [Og så den gamle: Hvorfor hilser Harley-kørerne ikke på de andre MC-ister? [/quote] Andre MC-ister[:0], er det ikke bare nogle forvirrede typer på bambusraketter og spaghetticykler[}][:o)][] I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
19-04-2011, 12:00 PM
Jeg mødte en velkendt Harley ejer da jeg var til skydning i Brobøl
M@X og jeg var på mc - men hans var på værksted [] - vi hilste da pænt på ham alligevel [] [] AB Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
21-04-2011, 09:18 AM
Citat:quote: Der er jo nogen der passer på deres kram[^] I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|