29-03-2006, 02:47 AM
Laser Afst.måler: Bushnell Yardage Pro Quest(US$380) eller. Newcon LRF1500(US$ 299)?
Jeg kigger på disse to, der begge fås til rimelige priser på nettet.
Jeg har også fundet en webshop, hvor portoen ikke er ruinerende dyr.. kun ca. US$ 50 til Grønland.
Newcon er lidt mindre og rækker lidt længere(600 mod 450 yards på vildt), den er også lige en plovmand billigere...
Jeg har en rimelig Steiner Safari kikkert i 9x40 til kikkertbrug, men det ser nu smart ud, at man kan nøjes med en kombineret kikkert/rangefinder.
Er her nogen der har brugt Bushnell Quest kikkerten?
Nogen der har prøvet Newcon produkterne?
Kommentarer/Erfaringer?
Glædelig Jagt fra Grønland
Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Jeg kigger på disse to, der begge fås til rimelige priser på nettet.
Jeg har også fundet en webshop, hvor portoen ikke er ruinerende dyr.. kun ca. US$ 50 til Grønland.
Newcon er lidt mindre og rækker lidt længere(600 mod 450 yards på vildt), den er også lige en plovmand billigere...
Jeg har en rimelig Steiner Safari kikkert i 9x40 til kikkertbrug, men det ser nu smart ud, at man kan nøjes med en kombineret kikkert/rangefinder.
Er her nogen der har brugt Bushnell Quest kikkerten?
Nogen der har prøvet Newcon produkterne?
Kommentarer/Erfaringer?
Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))