Svar: 226
Tråde: 0
Respekt:
0
Mojn [
]
Jeg skrev til Lufthansa i sidste uge, vedr. våben transport, regler og des lige - fra Hamburg over Frankfurt til Jo`burg i syd afrika.
De ville vende tilbage med svar, men dette er dog pt udeblevet..[
]
Håber at nogen af jer, har gjort turen og måske kan hjælpe mig lidt, med enten en kontakt add/mail hos lufthavnen og hansa[
]
Ville være en katastrofe [xx(] at stå på afrejsedagen i lufthavnen og mangle et eller andet bureaukratisk fnidder papir[B)]....
Al info og hjælp modtages med ydmyg respekt !!
Mvh
DIB
"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar: 5.530
Respekt:
0
Mojn selv....
Er du medlem af Nordisk Safariklub?
Der burde du kunne trække relevante tidssvarende oplysninger.
/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
Svar: 226
Respekt:
0
Ja...Nordisk Safari Klub var nok en mulighed, men når jeg sniglæser, [:I] dette ellers udmærkede blad, hos bekendte, så er det at jeg gang på gang henfalder til selvmedlidenhed over mine usle og til tider omfattende økonomiske begrænsninger....[V]
Pause...
Tror sgu lige jeg ringer/skriver til dem, for at høre nærmere om, hvad medlemsskabet indebærer af muligheder [
][?]...
thanks..
DIB
"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
hubertusvolvo
Unregistered
Hej
Den flyvetur fra Frankfurt t/r til johannesburg prøvede jeg og en makker sidste år med Lufthansa.
Fordi de ikke svarer dig, er fordi at Lufthansa har en såkaldt "Handling Fee" af skydevåben på euru 50, som du skal betale for at få dit våben med hjem.
Jeg flyver i fremtiden med SAA, der er der ingen "Handling Fee"
MVH Jens Peter
Jens Peter Jensen
Svar: 533
Respekt:
0
Hejsa
Jeg kan supplere med at Swiss laver det samme nummer når man skal ud af Johannesburg....
Blev i lørdags præsenteret for en "handling fee" på 840 rand, dvs over 500 kroner for at få skyderen båret fra skranken og ud til flyet[xx(][xx(]
Til gengæld blev riflen ikke vejet med i den samlede vægt...
Jimmy
Svar: 128
Respekt:
0
hej DIB.
det er billiger at få våben med fra billund. og der er ikke nogle forskel på prisen. jeg betalte 5200kr. retur til SA.
det skal stå billeten at du har våben med.
mvh
kristian
Dø ved kølle
Dø ved kølle
Svar: 400
Respekt:
0
Ikke for at ødelægge de gode råd... men det er vist et par år siden DIB kom hjem fra den tur [
][
][}
]
Vh
Morten
Vh
Morten
Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.